a ThInk To tHouGhT..

Monday, January 25, 2010

Separuh Jiwaku Pergi..

Goshh.. i used to heard this song..its been played maybe already a month or even more..but since know the actual thing..what beneath the song,the portrayal of the real picture, it`s very clear elemental..well what can i says that..

"Keep strong..Release the Burden"



Separuh jiwaku pergi.
Memang indah semua.
Tapi berakhir luka.
Kau main hati dengan sedar mu.
Kau tinggal aku.


Benar ku mencintaimu.
Tapi tak begini.
Kau khianati hati ini.
Kau curangi aku.
Benar ku mencintaimu.
Tapi tak begini.
Kau khianati hati ini kau curangi aku.

Kau bilang tak pernah bahagia.
Selama dengan aku.
Itu ucap bibirmu.
Kau dustakan semua.
Yang kita bina.
Kau hancurkan semua.

Benar ku mencintaimu.
Tapi tak begini.
Kau khianati hati ini.
Kau curangi aku.

Benar ku mencintaimu.
Tapi tak begini.
Kau khianati hati ini.
Kau curangi aku.

Owh...Benar ku mencintaimu.
Tapi tak begini.
Kau khianati hati ini.
Kau curangi aku.

Benar ku mencintaimu.
Tapi tak begini.
Kau khianati
Kau curangi aku.

Kau dustai hati.

Benar ku mencintai mu.


well i like every bait and lines of this song..even its fragile..yet still strong and standing.. like the "man" characteristic of Anang either in real situation and in the soul of this song...

May Allah Bless U..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails