a ThInk To tHouGhT..

Sunday, March 7, 2010

Hari bila aku bertindak tanpa rancangan dan berfikir...^^

Saya sangat penat hari nie..saya mau balik rumah...!!!

smalam..tdo..sangat tidak nyenyak..selepas memaksa diri utk tdo..~ akhirnya saya mengaku kalah..dan terus menghidupkan kereta dan terus ke McD..utk menenangkan diri sekitar 4pagi....
infact~ saya sangat lapar,sy cuba untuk tdo dan makan esok siang jer...tp xmampu..siang td tiada masa maw makan akibat jadual yg padat..n when comes to dinner..dinner xkenyang...)xmaw brebut2 ketika makan..~hilang nikmat...why dont we juz..go easy n enjoy the food?

akibat taktikal sy yg mantap utk tidak berebut ketika makan...hasilnyer...saya sgt lapar mlm tu..

xkisah lah...sy bukan jenis yg "TER"lalu teruja dgn makanan~ saya cuma suka menikmati makanan...

minggu depan..tekad...maw menghilangkan diri selama seminggu lah...~ jumpa ayah bonda ^^
suda lama simpan hadiah untuk Abah...

entry hari ini tidak berwarna kerana saya tidak berasa berwarna hari ini...

4 comments:

  1. saya merasa janggal membahsakn diri sbg "saya"
    hahah..tue cover sngat kan x knyang... pdn muka la mangkuk

    ReplyDelete
  2. kadang bila otak tidak mampu berfikir...!kita akan menjadi terlalu beradab..^^

    bukan cover~...aku mmg bukan mcm korg yg pntg jumpe makanan...~ aku org yg sangat menghormati makanan

    ReplyDelete
  3. hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails