a ThInk To tHouGhT..

Tuesday, April 14, 2009

Diciptanya Duniaku

Bismillahirahmanirahim..

Gud thing...i start it dgn bismillah..
aku xterfikir nk mula mcmn...
erhh..maybe kne dgn jenis aku yg mmg xreti nk memulakan aper2...haha ^.^

Hidup disekeliling aku...aku pandang dgn.. perspektif yg lain dari yg lain..aku pn xtahu kenapa aku sering perasan perspektif2 nie..kadang2 aku dan org,speak diff languages..guess the answer of that was,we`ve diff perspective..Alhamdulillah aku faham how its work

mungkin merah itu bukan sekadar saga
mungkin jugak biru tu xsemestinya langit..
atau yeke hijau memang warna rumput..

Kadang2 org ckp setiap manusia membentuk dunianya sendiri,build his own sanctuary,create their own limitation and way of life..
ye aku stuju..cuma
persoalan aku maybe "bukan yeke sume manusia mcmtu"
so nothing to issues la..ryt(bagi aku la)...,soalan aku selanjutnya lebih menjurus..
"macamana dunia individu yg dibentuk tu terbentuk"...macam complicatedkan,
..betul la..cuma aku lebih terfikir n berminat nk tahu proses sbelum 'dunia' individu2 terbentuk.

Anyway..ends of this entry..lyk to say
dont bother knocking when we r rocking..^.^

Hahaha..asal la kan aku wat persoalan2 mcm nie...mcm serius jer ^.^
Guess...thats my world... v(^o^)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails