a ThInk To tHouGhT..

Saturday, December 12, 2009

all in 1 excuses ...urff classic

First of all slps berjuta bulan x update blog...
yeah for the foremost..mmg la sbb bz...tp ble dah lama tgl....susah lak nk masuk n start bloging balik huuhu...

anyway..klu nk cite mmg byk kot bende yg aku lalui dlm transition time interval between now n my last entry...

so..aku strt stop jap blogging masa :

1.) nk final assesment project..masa tu bz tahap.gule2 yg berharga 90 ngit, (2mgu sblom due)

2.) Then masa2 kerisauan terhadap subject yg aku xtaw haper..even xlama lg nk strt final exam.

3.) pas tu masa aku nk menghirup kembali udara segar yang dipanggil bujang dan xbz keje or study

4.) Jawatan Timbalan Pengarah program Konvo UTM pun aku lepas selepas ader gak la progress aku yg da jalan...wahhh bahgia gle rupanya menghirup udara segar camnie..

5.) of course la raya haji masuk skali kan dlm aper yg blaku...balik kampung..lepak2..ehm..ok laaa even itu bermakna aku out of internet utk 2mgu gak la aku rse...

6.) then bercuti ngan family pe sume lagi...jadi lengkaplah jadual aku tnpa tenet yg berminggu2...so lagi la jauh aku nk update entry kan...

*** xtually..ader jer wifi...kat hotel..tp xde mood kot typing kat sne...huhu bek lyn awek mat saleh berbikini kan kan kan...haw3....

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails